onsdag 10 juni 2009

Sommar?







Ja tiden den springer iväg.
Då är man inne på jobbedag 2 o jag har varit utan jaz sen i Lördags! Saknar henne nåt så enormt.
Vill juh att min sessa skall vara hemma. Men har redan varit där borta ett par gånger o pratat i tele en gång.
Men snart e de min vecka o då skall vi ha de kul.
Hoppas de kommer lite värme så lillan kan få komma iväg o bada borta i poolen.
Ja annars har man varit ute o kollat lite stränder inför sommaren.
O där e väl en man hittat till gizmo, o en till grillning.
Ja annars har dagarna tickat på...
Efter jobbet igår blev jag arg på vägen hem. För höll nämligen på att klippa till 2 bilar i röven då de inte blinka utan tvärnita o svängde in till höger. Den ena skulle till maxi o den andra skopunkten.
Sånt gör mig så lack...hade varit ganska kul o se vad de hade haft för agument om jag kört på de!
Men men...
Idag när man kommer hem från jobb e de bara att byta kläder o slänga sig i bilen igen, för skall nämligen till Ä-holm på oriflame möte.
Skall bli kul o se va som kommer sägas o göras.
Vet varfall att de planerat att grilla. Skall försöka ta lite bilder.
Neh nu skall jag bege mig till jobb. Men ha de gott allesammans!

Poss o Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni varannan vecka nu? kul om det funkar...Hoppas ni mår bra! Kram Ella och Gabbi

Anonym sa...

Lizze lilla ta det lungt o håll avstånd så ordnar det sig kolla mamma vet jag :))