torsdag 11 juni 2009

När?




Ja den frågan har jag börjat fråga mig själv! När skall jag få sova ut.
Är alltid något som skall göras.
Idag blev de ingen sovmorgon då jag skulle på utvecklingssamtal.
Gick till dagis o var lite sen, men var där ändå till 9 då mötet skulle börja.
När ja kommer dit finns varken min prinsessa eller hennes pappa där. Begav mig ut för att se om de syntes.
Men inte många minuter efter hör jag Linda säga till jazmine, titta vem som e där borta!
Med öppen famn o full fart kommer min lilla snutta o ger mig en kram o säger hej mamma.
Finns de nåt bättre? tror inte de...
Blev raka vägen in för oss vuxna o lillan skulle ut o leka med sin avdelning.
Under utvecklingssamtalet var det bara goda ord.
Allt var i sin ordning o fick till o med veta att de funderat ett tag att flytta upp jazmine en grupp.
Hehe, stolt man kände sig som förälder!
Men vet att jag har en smart dotter...
Blev bestämt att jaz flyttas upp till stora gruppen nu efter sommaren.
Så skall bli kul o se hur de går.
Annars var de bara att bege sig hem o hämta lite papper o bort till Framtid när utvecklingssamtalet var över. När vi kommer dit är de så mycke folk att vi fick parkera utanför.
Men efter en stunds väntan fick man sitt papper påskrevet o färden fortsatte mot gantofta.
Där blev de inom binis jobb o fixa de sista för hennes del. Sen vid ett körde vi till ams.
Skulle juh få mitt papper påskrevet där osså !!
Sen var allt det nödvändiga slut!
Så i den vevan bestämde vi oss att ta oss till snutt som var på jobb.
Skulle se om han kunde fixa bilen.
Blev varfall ny termostat på bilen. Men den blev inte bättre för de.
Hann även med en snabbiskaffe hos mammi o pappi.
Efter visiten i eket blev de hem till kära Helsingborg.
Här blev de en snabbis inom ikea o sen blev de att man körde hem till binis.
Sen var de bara hem o börja städa.
Såg juh för jäkligt ut här...rena stallet! Haha...
Sen blev de simon o tomas o lite andra program.
Bestämde även möte imorn med anna i stan så ja kan få lite av de nya katalogerna.
Så de e vad osm hänt idag.
Imorn blir de som sagt upp tidigt o iväg på möte...sen efter mötet blir de jobb.
Så imorn efter jobb blir de väl soffan gissar jag.
Neh nu skall jag sova, men ha de gott!

Poss o Kram på er!

0 kommentarer: