söndag 21 juni 2009

en snabbis...

Ja de får bli att jag skriver av mig en snabbis nu.
Idag fick jag mig min efterlängtade sovmorgon!
Blev att gå upp äta en banan o softa i soffan.
Blev sen att jag o fredde bestämde oss för att dra till väla.
Han skulle kolla nån kabel o jag skulle se om jag hitta nåt plagg o ha till bröllopet man ska till på Lördag. Men som vanligt hade man problem med att hitta nåt.
Hitta däremot ett par snygga pumaskor som jag köpte!
Har gett mig själv till onsdag för att hitta nåt plagg...så får se om jag hittar nåt tills dess.
Men man e som vanligt ute i sista minuten alltid.
Kan även berätta att de var mindre kul att komma hem igår då Gizmo ätit upp min ena sko...varav de var de jag hade tänkt ha till bröllopet. Men men...
Så det e ytterligare en sak jag måste hitta.
Annars bar de av mot svärföräldrarna idag på besök. Där bjöds de på stek! Jättegott!
Sen fick jag även ett par saker av karin *tusen tack* Men de var ett jäkla oväder de hade där borta...ösregn o åska.
Efter de blev de även en runda inom eket där mamma fick sin väska som jag köpte nere på sibbarps marknad.
Det e väl lite vad som hänt! Och nu skall jag ner o joina min bror o hans vän vid västra hamnen, där de skall fiskas.
Imorn blir de jobb sen hämta lillan. Så ha de gott allesammans.
Poss o Kram

0 kommentarer: