torsdag 4 juni 2009

Sista dagen!

Ja idag var de sista dagen för min del hos Framtid.
Så de skall bli skönt att få nån dag över till relaxing.
Annars har dagit smält på ..inte haft mycke att göra.
Igår bjöd snutt mig på middag, så vi tog bilen till söder o parkera där. Sen gick vi till gamlesatan o käka på italian house.
Sen när vi käkat klart begav vi oss på promenad genom parken till de stolarna de hängt i träden, men de kasa man av för att nån förstört de.
Sen var de en ganska lugn dag igår oxå.
Jazmine var hos tandläkaren idag. Hennes första riktiga besök.
Gick bra förutom att hon skall dit igen på onsdag o kolla en sak.
En av kindtänderna hade en skada. Det saknas en bit eller en hörna så de vill kolla upp de. Så får se hur de går. Själv så jobbar jag den dagen så linda o musse skall dit med henne.
Imorn stod de grille på schemat, men eftersom de lovat regn så är de framskötet till Söndag!
Sen skall jag ner till stan imorn o inom butiken o kolla hur långt de kommit.
Sen på Lördag blir de gå en långrunda med jaz o linda.
Sen på kvällen skall jag ut med mina snuttisar. Skall bli så jäkla kul. O snutten min skall iväg på svensexa redan på morgonen, så skall bli kul o se hur deras dag blir.
Hoppas de blir en lyckad dag!
Sen e de väl inte mycke mer som är planerat.
Take care!
Poss o Kram på er!

0 kommentarer: