torsdag 18 juni 2009

Skratta eller gråta!

Ja nu har de stört mig sen jag var o handla så nu måste jag bara blogga av mig angående det osså!
Gick innan för att handla lite nötter o vatten på maxi, men plocka på mig en red bull osså.
När jag kommer fram till kassan ber hon om mitt leg! Jag bara va!?! Vf?
Hon bara det är 15års gräns på red bull....ja men jag har inget leg o jag är definitivt äldre än 15.
Sen lät hon de gå förbi o sa jaja, låt gå för denna gången, o sj var hon nog runt 19-20år.
Sen på vägen hem visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta.
Ser jag verkligen inte äldre ut än 15 så e de jävligt illa.
Får nog se över mig själv. Göra en liten make over! Men snacka om att jag måste ha med mig leg nu vart jag än ska!
Nu skall jag sova för att orka med dagen imorn.
Skall nämligen kolla tyg till mitt linne som svärmor skall hjälpa mig med. Så hoppas jag hittar ett som faller mig i smaken.
Så take care...
Poss o Kram

4 kommentarer:

Annika sa...

Skulle kunna tro att kassörskan behöver glasögon. kramis

Anonym sa...

OMG!! Du ser INTE ut som 15 gumman! *Puss* //Nettan

Rebecca sa...

HAHAHA det var verklligen det löjligaste jag hört! Vilken fjant!
Och du ser definitivt inte ut som en barnrumpa på 15 ju :)

Anonym sa...

Ha ha Jag hade sträkt på mig och tagit det som en komplimang, förstår du det gör man i en viss ålder då man vill se yngre ut..puzz mamma