torsdag 20 mars 2008

*Skärtorsdag*


Ja då var de skärtorsdag idag!

Lillan va på dagis som vanligt, sen när ja kom hem va det bara att börja fixa o ha sig igen!

Slängde i en maskin o diska en omgång.

Men det e skönt att det börjar bli mindre i tvätthögen..

Finns så mycke jag vill göra, men ska juh ha ekonomin te de osså :(

Får väl leta upp nån shejk som kan bidra te mina inredningsidéer.

Elmia börjar imorn men ska inte upp förrens på lördag!

Ingen vill vi ska åka eftersom de har utlovat varning 1 på snöstormen som ska komma.

Men vi märker juh hur vädret e på lördag!

Anars har bara jag o lillan mösit idag!

Efter hennes vila så tog vi oss ett varmt aromabad...skönt va de!

Sen efter de klädde vi på oss o gick te maxi en runda...men jisses med folk där va!

Så det var bara det nödvändigaste o lite påskgodis te jaz som inhandlades...sen raka vägen hem.

Ja sen har jaz lekt o jag har vekit tvätt o hängt upp ny o.s.v.

Sen e det enormt tomt att inte ha nettan hemma...jaz vill juh alltid vinka te de när hon går te köket, men där e de tomt o släkt.

Fast vet att de har det mys där nere i lomma.

Hoppas osså ha den turen nån dag att träffa nån som man kan gosa med!

Neh nu ska jag fortsätta kolla på efterlyst, men had et gott!

Poss o Kram

1 kommentarer:

Nettan sa...

Har det himla mys här.. men imorron kommer vi heeem!! slut på friden på "kära" grönkulla.. snaaart röjer vi igen, eller hur snäckan ;) ;)