tisdag 18 mars 2008

*skitväder*


Fan sicket väder det e. Jag som trodde våren va på väg!!

De här vädergudarna ska fan strypas...de plågar juh en genom att få en att hoppas...haha.

Neh idag trodde ja faktiskt att det skulle bli ett mycke bättre väder än det som blev.

Blev juh fasiken värsta snöstormen...o de va inte lite snö som kom!

Blev att ja sprang över te nettan på lite kaffe så våra sessor fick leka av sig lite! Hehe, de 2 e juh så söta, men verkligen bill o bull.

Fick juh spriga över när syrran kom hem med maten som skulle lagas. Blev Lasangette till middag.

La lillan fter maten o jag kunde inte låta bli att jäklas lite.

Man blir juh som ett barn igen när man ser all den snön som hade kommit.

Binis fick hålla koll på Jazunder tiden jag sprang ut o kasta lite på nettans fönster...men blev juh såklart inte som jag hade tänkt mig. Ville att hon skulle skita knäck eller öppna fönstret så jag skulle ha nån chans att kasta lite snö på henne eftersom jag visste att hon lagt sin lilla sessa osså. Men neh dåå...Nettan hon softar. Thihi....

Fattar inte att ja kan ha en sån jäkla längtan te Elmia..ska bli så fett kul...o fatta jag ska fotografera o ha mig.

Hoppas Kooz har ställt ut några av sina bilar, men de tror ja...han har juh sina sponsorer på sig, men fan så snygga byggnader han har på bilar.

Man kanske får sig nån idé.

Ska bli kul o se om brorsan kommer upp med sin corrado...vill låna hans stereo till min Jumpstyle.

Men jag hoppas verkligen att ljudet håller i...för tänker fan inte stå o hoppa i ösregn eller snö.

Neh nu ska ja sova!


Men take care...


Sweet love....


Poss o Kram

0 kommentarer: