onsdag 19 mars 2008

*inte riktigt min stil*

Jaha då har min ögonsten dragit upp mig i tid idag.
La henne senare än vanligt igår men såklart att det inte blir någon sovmorgon då.
De va nån som stod o skrek mamma kl 07,20 o skulle upp!
Så de va bara att asa sig upp o vara social.
Nu sitter jag här o tänker vad jag ska göra för någon nytta idag!?
Vet varfall att jag har planerat att tvätta, diska o plocka undan här.
Sen får ja se vad mer de blir...
Nettan ska juh till Lomma idag te sin prins o så nu har jag ingen o dricka kaffe med :(
O syrran ska te väla idag...
Se om hon hittar ett sånt linne till mig...
behöver et långlinne till min Jumpstyle på Lördag!
Men hon brukar hitta, så det ska inte vara några problem tror jag.
Neh nu ska jag se till att byta blöjan på lillan o klä på oss...sen e det dagisdax för Jaz!
Ha de gott!
Poss o Kram

1 kommentarer:

Nettan sa...

Mååååsteee bäla kaffe när jag kommer hem ;) *pussis*