tisdag 18 mars 2008

*möblerat om*

Så då har man möblerat om lite...
Sovrummet har man gjort om lite, o massa med plats fick jag...så nu har jag plats till mer skit...haha!!
Sen har jag möblerat om i köket lite...där blev det osså större plats!
Sen nästa projekt är att fixa en arbetsskiva i badrummet o plocka ner det fuktskadade badrumsskåpet o sätta dit en spegel jag har hos mina föräldrar.
Så ska bli skojj o se...
Hade tänkt jag ska se om jag kan fixa till min lgh lite utan att det ska kosta massor...
Den budgeten jag ska ha på toa är 500:- o det vet jag att jag inte kommer överstiga. Har redan kollat ut sakerna.
Neh nu ska jag mixtra vidare..thihi o sen kolla tv, men kommer bli att jag bloggar sen igen, men tills dess!
Pozz o Kram

1 kommentarer:

Nettan sa...

Sååå kul med inredning o omändring!! :D :D Kommer nog bli huur fint som helst!