fredag 28 mars 2008

*FrEdAg*


Ja då var det Fredag idag o första dagen i helgen..hehe!

Eftersom det var meningen att Musse skulle vara någon annanstans så skulle ja ha jaz denna helgen, men fick besked igår att han kunde ha sin helg ändå...så nu kommer ja vara barnledig i helgen o vet verkligen inte vad jag ska hitta på!

Men men....de kommer väl att lösa sig.

Lite mindre kul när musse gör så för man kan juh aldrig planera nåt.

Sen innan i morse så börja min telefon att terras halv 7. *mindre kul*

Efter en jäkla massa ringningar fick ja nog o svara! Haha..då var de morsan som hade hittat bankomatkort o id, så då ville mamma ja skulle leta upp nummer te henne så hon kunde ringa henne så hon fick tillbaka sina kort.

Trodde Jazmine hade vaknat av alla signaler, men de hade hon inte så kun de sova lite till..men de va inte länge.

Efter en halvtinne hörde jag hur nån ropa MAMMA!!

Trött som man va så va de bara att asa sig ur sängen o hämta lillsnäckan.

Gav lillan frukost o nu sitter man här.

Sen efter att jag bloggat klar ska vi klä oss o göra oss färdiga, sen bege oss ut o leka lite innan det e dax för dagis.

Sen efter dagis ska ja med min nettan te maxi tror ja de va o handla ..hehe!

Sen efter de ska ja packa jaz saker o bada e de tänkt, men de märker vi hur de blir med den saken.

Take care...

Poss o Kram sålänge

0 kommentarer: