onsdag 25 juni 2008

*uppdatering*


Ja då får man väl uppdatera sig lite.
Va juh några dagar sen man gjorde de.
Annars har de inte hänt så värst mycke, jaz har juh sommarlov så nu e de lek dagarna i ända.
Massa lek o mys på högsta grad...men jisses som jaz har växt.
Kunde inte förstå i natt när hon låg där i min säng att de va min snuttis.
Händer juh så mycket och så snabbt. Som igår kväll kom hon upp efter jag lagt henne, ställde sig i dörren o titta på mig! -Vad e de Jaz, ska inte du sova nu? - Neh mamma, jag dricka Kaffe! *hahaha, asg..skulle inte tro de gumman*
O snart e min andra snutt elin 3år... :P men kul e de. *löve ya girlz*
I veckan har man fikat med sötizen i porten bredvid..massa kaffe o annat gott.
Idag blev det t.o.m. bageriet för oss. *mums*
Asså jag försöker komma på de receptet med tonfiksröran, men ja misslyckas varje gång.
Efter fikan blev de lekstund för jaz på lekplatsen o jag o nettan såg till att slå oss ner i gräset. *skönt*
E härligt när man kan sitta ute i de gröna!
Ja annars har man haft den lyxen att få följa med syrran o käka ute nu 2 dagar i rad.
I förrgår blev de Mr.Koo där de blev kycklingwok typ o friterad banan o glass, jättegott, men lite för mycke olja i woken...men men. Sen hamna man på italian house igår...där blev de pasta med kyckling ruccolasallad, säger bara..fasiken va gott o mättande de va! Man orka juh inte käka upp den portionen man fick. Så det stället kan man rekommendera. Men om man ska ha god pasta kan jag rekommendera shiraz som ligger på söder. Samma sak där...riktigt gott e de o där e de osså portioner så man inte klarar av att äta upp. Sen får man se om man drar ut en sväng o käkar idag osså.
Sen imorn kommer Emelie hit. Ska bli skönt att ha nån här.
Skulle egentligen dragit till mamma o de i helgen, men blir att man blir här. Sen på Fredag ska man till ams o sen till Väla o se om man kan hitta nåt man kan ha på sig på bröllopet på måndag, sen Lördag ska man på dop. Sen blir det torparedagarna i Åstorp osså. Sen på Söndag måste jag försöka fixa mitt hår, eftersom man ska på bröllop på Måndagen o då kan man inte se ut hur som helst!
Sen får ja se va jag mer klämmer in.
Neh nu måste jag försöka få ordning på mitt kaos här.
Man kan juh inte släppa in nån som här ser ut.
Take care o ha nu kul era turturduvor i Lomma idag! Hehe, men de har ni alltid, om det inte e shoppingrundor så e de go mat :P
Ja fy va avis ja blev, nettisen hade den lyxen att få ett sommarkort! Lyx juh...slipper hon sitta hemma...hehe!
Nej nu ska jag slita min feta röv från denna soffan o diska o tvätta lite.

Puss o Kram på er!

Mamma älskar dej Jaz. Min stora duktiga tjej.
Hoppas denna uppdatering räcker för idag o kanske imorn nettan :P *asg*

1 kommentarer:

Nenniz sa...

Duktig snäcka som uppdatera ;) O ni ska snacka om att äta ute *hihi* Love you gummz!! Måste ses när vi e hemma igen.. slurpa kaffe o äta god kaka ;) Jaa, våra snuttisar är stora nu.. assvårt att fatta, men heelt underbara är de <3