fredag 20 juni 2008

*Midsommar -08*


Ja GLAD MIDSOMMAR alla..
Min har nog varit den nyttigaste på länge!
O då menar ja inte maten. Haha.
Har spelat fotboll, brännboll, 5 prickar, kastat boll, sprungit 70m m.m.
Men roligt va de..*Asg*
Va roligt att få skratta lite igen...*tack brorsan för du e en sån knas*
Sen fick ja rasta av mig lite med hans bil...*tack*
Ja sen har de varit en lugn midsommar annars.
Hälsa även på min storbror o svägerskan i morse...hihi...lyckades juh väcka, säkert uppskattat *not* Men tack för kaffet varfall, de va gott. O kul o få träffa er!
Ja annars va man inom skåneporten o gotteboet. Mamma köpte fisk o jag o jaz godis.
Träffa även min kusin o jaz sin nästkusin, så de va lite skojj.
Sen vart man o handla de sista o så..
Ja de va väl min dag i stora drag. O tack alla som skickat sms till mig idag.
Hoppas er midsommar har varit lika bra.
Take care!

Poss o Kram

Mamma älskar dej Jaz <3

1 kommentarer:

Nenniz sa...

Skönt att ni har det bra gumman!! *puss o kraam*