söndag 8 juni 2008

*Pissar på er*


Gah..killar asså...ursäkta mig, ska inte dra alla över en kant, men musse o conny, jag vill inte veta hur ni 2 e funtade. Ni 2 på borde söka hjälp för ni vet fan inte hur man e pappa till sitt barn.
Ni försöker ta era barn ifrån sina mammor, o vem e de som engagerar sig i era barn. Inte e de ni varfall. Den ena låter tjejen ta hand om sitt barn o den andra låter hon få vara inne bara för hon varit jobbig???
HALLÅ JAA!! O ni ska kalla er pappor, neh skulle inte tro de.
En pappa ringer ringer sitt barn då o då o frågar hur de mår, tar sig tid att umgås fast det inte e er bestämda umgängestid m.m. men de kan jag inte påstå att ni gör.
Ett ynka samtal kan betyda så mycke för ert barn men inte ens de klarar ni av.
Sen ska ni hela tiden bevisa er som om ni vore nåt! Men neh skulle inte tro de.
Jag pissar på er! Jag o Kan även tala för nettan.
Vi e fan bra mammor, så kom inte o säg nåt annat!

Poss o Kram på er alla andra.
Va bara tvungen att avreagera mig lite.

<3