tisdag 17 juni 2008

* Hur mycket?*

Ja det e en fråga jag har ställt mig många gånger!
Hur mycket klarar man av, hur mycket orkar man som person??
Ja de e frågan.
Just nu känns de bara som om ja e nere i skiten igen o orkar ingenting.
Inte på humör för nåt heller.
Sen när man berättar hur man mår, neh då tror folk ja skämtar!
*Zezze du e inte sån, du e alltid på humör..blabla...and so on!*
Men NEJ jag e inte alltid på topp, även om jag vill så går de inte.
Istället går man runt där med sitt falska leende o säger att man mår bra även om det inte e så.
O denna månaden kommer antagligen inte bli bättre...för mitt bostadsbidrag kommer nog inte komma som de ska ...för fick juh förnya det. :S så då kommer man stå här...o nojjig som man e, att man inte ska ha cash te mat o andra räkningar!
Ah, hatar allt just nu! Var fasiken finns folket som anställer en?
Neh nu ska ja kolla tv eller nåt.
Take care!

Mamma älskar dej Jaz, din pappa ska inte tro att han kan ta dej...inte bort från mig varfall, för då ska han få se ett helvete som han aldrig förr skådat! <3

*PEACE & OUT*

1 kommentarer:

Nenniz sa...

Alla kan må dåligt.. så är det bara. Förstår hur det menar kring pengar, räkningar osv, är piss!! Du vet att du kan ringa när som om det är nåt! Min dörr är öppen för dg gumman.. O självklart ska han INTE ta Jaz från dig.. va fan tror han!?!? **Pussar**