onsdag 4 juni 2008

* funderingar*



Ja då sitter man här igen!
Nu har man diskat, lagat mat o badat lillan m.m.
Även hunnit byta gardiner i sovrummet o flyttat lite möbler.
Sitter o tänker på va jag vill...kanske en dum fråga men men.
Vill resa till Sudiarabien o kolla in vissa byggnader precis som i dubai o övriga världen.
Sen vill jag ha killkompisar som man kan sitta o ha lika roligt med som jag har med tjejerna utan att man ska behöva blanda in sex o så.
Sen e de hur många saker till som helst som man vill...lära sig nya språk, m.m. men som man får ta efter hand.
Just nu vill ja varfall ha ett jobb så ja kan göra nåt roligt med jazmine.
Vill flytta till bottenplan så jag får en bit gräsmatta så jaz kan ha en pool ute o jag kan ha en liten trädgård att pilla med...
Neh nu ska ja inte sitta här o babbla, e juh snart greys anatomy.
O lin, vart tog du vägen?
Ha de gott allesammans! Take care!

Poss o Kram

Love ya all <3

2 kommentarer:

Nenniz sa...

Mmm.. finns ju en del saker man vill.. eller ja, massa!! O killkompisar håller jag med om, som kan vara KOMPISAR!! Vart finns dem?? Love ya´girl! *pussen*

Anonym sa...

Lin har inte tagit vägen nånstans elr stuckit nåstans.!Han fortfarande står utan för din dör och väntar å väntar å väntar å väntar på att du ska öppana dörren till ditt Hjärta och ta imot honom... pricis som han har väntat 7 jävla år...!!försökte du tag på honom???
har du visat honom tillräckligt att han är vällkommen i ditt Liv???
föresten det va kul å veta att du har haft rolig i sthlm....!!!
och jag kan hjälpa dig skaffa massa killkompisar,om du vill...!!
ta hand om om jez och dig... du är en Undervar mamma,det vet du...!!
brukar alltid tänka på er... kram.