fredag 13 juni 2008

* Fan osså*


Jaha då va de dax för den nya vändan..
Hatar att vara deprimerad.
Var ett tag sen ja blogga, men orkar inget o vill inget när de blir så...
Sen vet jag inte vad de e som gör att jag blir deprimerad heller, men mina misstankar e väl min arbetsituation, ja hela mitt liv.
Folk som inte söker jobb de får jobb, o ja som söker ...får jag nåt? Nopp inte ett skit.
Men men...får se vart mitt liv slutar.
Jaz e hos pappa så de e juh skitkul att sitta själv *not*
Binis e iväg, nettan e iväg, mina småbröder svarar inte o en några andra har inte tid, så de e juh kul *not*
Kan juh lika bra gå o gräva ner mig eller nåt.
Bloggar vidare nån dag ...
Take care!

1 kommentarer:

Nenniz sa...

Du får inte sitta där uppe o deppa gumman, kom ner här nästa gång så deppar vi ihop ;) Puss på dig!!