torsdag 30 juli 2009

Skitväder.


Ja fy fasiken vilket skitväder de e. Idag regnar de o blåser.

Men såg enligt löpsedlarna att de skulle bli sol i augusti, så de e bara att hålla tummarna o hoppas att de stämmer för en gång skull.

Men hela helgen har de lovat regn :(

Ja vad har annars hänt? Inte mycke. Har börjat hoppa in för assisitenterna osså, så nu jobbar jag en hel del i aug o sep. Men de e bara skönt, pengar behövs alltid.

Har kommit så långt att nu e snart allt betalt. Har ett par räkningar på csn sen e de borta. Sen datan o bredband försvinner i mars.

Sen e de ikea o mitt nya wii som skall fixas, men inte mycke kvar där heller.

Sen kan mitt skuldfria jag börja om.. ;)

Annars fick jag träffat snuttan idag o svägerskan. Kul o få träffa Nellie o annika. Fast man bor så nära ses man aldrig. Blir oftast till kalas o sånt. Något jag skall försöka att ändra på.

Familjen o släkten är juh de bästa man har.

Vad står annars på schemat? Jobb o jobb...förutom imorn .. för då skall nina komma o hälsa på *skitkul* Har juh inte gosat med lilla emilia sen hon föddes. Så imorn lär de bli premiär om inget ändras. Sen imorn kommer även sakerna från tuppeware, så då skall de levereras saker.

Hoppas bara att mitt oriflame kommer osså. Men tror de kommer i början av nästa vecka. Men de märker ja imorn.

Neh nu skall jag se om jag kan hitta på nåt mer här.

Take care!


Poss o Kram

1 kommentarer:

Linda sa...

jag behöver min fotdeo! *asg*