torsdag 23 juli 2009

oj..

Ja att man e upptagen de märks.
Inga bloggar blir skrevna.
Men vet att de kommer bli värre framöver.
Men de har varit jobb som har gällt.
Har hunnit har mitt oriflame o tuppware party osså.
Kom ne nhel del om jag får säga så...
O ruskigt varmt blev de osså.

Tack alla som kom! Ni e guld värda.
Sen idag drog hbg-festivalen igång.
Så var en sväng inom o kolla lite på rix fm festivalen.
Såg snuttens ex, men hon verkar klent uppfostrad. Kan inte ens komma o säga hej te fredde.
Men men...Sen träffa jag fija, lotta o barnen, sen även donka o bosse!
Annars var de en toppendag.
Käka gott på thairesturangen...tack älskling!
Ja de var väl lite.
Imorn blir de jobb både för mig o fredde. Sen e de party som gäller.
Joddla med siv e något vi skall försöka se imorn kväll.
Neh nu skall jag hjälpa till med ljudet som skall fixas inför imorn.
Men take care o sov gott.

Poss o Kram

1 kommentarer:

Linda sa...

sen finns det ju vi som shoppade fast vi inte var där! :-P

Säg till när Oriflame sakerna kommer, ska bli skoj att testa dem!