lördag 11 juli 2009

Fan osså!

Hatar idioter som inte kan ge fan i andras saker.
Kom till jobb i dag, men blev ringd o terrad på mobil ganska snabbt.
Binis o fredde berätta att de varit inbrott i bilen.
Men de verka lurt igår, så gick ner en gång till, men då var de inget rört.
Sen idag var de tydligen samma kännetecken utanpå bilen som jag såg igår, så det är säkert nån som kommit tebax.
Men tack o love allt kvar i bilen plus att vi fick en skruvmejsel som bonus.
Det som är mindre kul är att låset på min sida är inslaget, och att de har försökt tjuvkoppla den, så tändningslåset är sönder på den!
Så nu kommer de bli att försöka få rätsida på den.
Men de återstår att se.
*over and out!*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lizze synd du bara hade trafikförsäkring men ring "morsan" nästa gång du ser något misstänkt jag sätter mig på dom o jag lovar det blir inte mycket kvar av dom ;))

Tomas sa...

Var det Freddes bil? Det är ju imobiliser på den, går ju inte starta utan nyckel med rätt chip i. Lite korkade tjuvar isf.! Ni skulle haft sånt larm som jag har i båten så hade ni tagit dom på bar gärning!

Vi ses på Tisdag!