söndag 26 juli 2009

tråkiga söndag!

Ja då vart denna helgen förbi redan o mina 2 lediga dagar slut.
Blir massa jobb nu framöver.
Idag blev de att man fick sovmorgon. Sen vart de ut med gizmo o fixa här.
Sen hämta jag min sessa samtidigt.
När vi sen var hemma hade fredde redan kommit hem.
Så ringde telen.
De var fija, hon ville ha skjuts bort till sjukan, så hon kunde fixa lite medicin.
Så under tiden hade jag de små här.
Sen vart de iväg för vår del.
Skulle ha varit i hillestorp eller va de nu hette, men fick inte tag på daniella.
Så blev att vi drog till röstånga på marknad. O där var de väldigt geggigt.
Men men..så blev inte långvariga där.
Efter de drog vi inom skäralid o kopparhatten. Skitfint e där.
Sen blev de inte mycke mer när vi kom hem.
Hr tvättat en maskin o hängt upp den.
Sen har jag plockat undan en del.
Sen nu e de soffan o tv´n som gäller för några minuter.
Sen är de dax att nanna kudden.
Men ha de gott alla.
*I´m out*

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en bra vecka gumman, trots jobb! :-P /Nettan