torsdag 9 juli 2009

Fullt upp...



Ja då vart de Onsdag igår..
Dagen börja med frukost o påklädning, sen bar de iväg till öb för att handla hundmat.
Efter de var de raka vägen till jobb.
Jobba mellan 11-18. Sen efter jobb var de hem o fixa lite.
Sen var de iväg igen till maxi för att handla. Men de hade inte de jag var ute efter, eller jo! de hade de jag var ute efter, men de var överdrivet dyrt så de blev pang i hyllinge nästa.
Hitta de jag sökte så efter pang blev de eket.
Där hjälpte jag mamma o pappa att fixa hallen, eftersom mamma o pappa är inte i så bra skick.
Vill juh inte nötta ut de om man kan avlasta de juh.
Önskar bara att mina småbröder hade kunnat hjälpa till lite. De är knappt hemma eller så e allt bara så jobbigt.
Har sagt till mamma o pappa att de får börja betala för sig om de skall bo hemma.
Men men...får se hur de går med de!
Sen efter någon timme så var jag nöjd med resultatet o vi begav oss till klippan.
Där svängde vi inom min regionschef o hämta lite kataloger till oriflame.
Sen var de hem. Släppte av binis på vägen, sen blev de sängen direkt för fredde.
Själv satt jag uppe en stund o kolla lite saker på nätet o möblera om köksbordet i köket.
Sen var d esängen som gällde för min del osså.
När jag sen vakna idag blev de att börja plocka lite här.
Snutt sprang o handla lite bullar under tiden jag plocka undan o duka fram o satte på kaffe.
Sen var de frukost som gällde.
Jag påpeka även för fredde vad han lova mig igår, o de var att raka av mustachen.
Men de hade han inte gjort, så la fram de idag....o sagt o gjort gick han in på toa. Sen kom han ut med en handduk över näsan o asgarva.
Frågade vad som var så kul!? - Du kommer juh bara att skratta! - Kommer jag?? jag har juh inte ens fått se. Men jag kommer säga vad jag tycker varfall.
Så till sist åkte handduken bort. O där kommer en mycke yngre fredde fram! YEAH!! Tycker personligen att de passa honom jättebra, men vet ej vad han tycker själv.
Så nu får ja se hur länge jag får ha de så.
Nu är det snart dax att bege sig till stano hämta cash till bilen. För skall handla bromskivor till hela bilen, sen skall även oljan bytas ut. Så det är vad som kommer hända idag om inte vädret blir för jäkligt.
Skall även inom pang idag o handla en sak som jag inte hann med igår.
Så hoppas de har den kvar! för de fanns bara en innan de stängde :s
Men de återstår juh att se.
Skall även bort o träffa min ögonsten en stund, men hoppas hon inte gör som sist.
Är så hjärtskärande när hon skriker efter en...
Neh nu får ni ha de så gott.

Take care!
Possen o Kramen på er sålänge!


1 kommentarer:

Annika sa...

Oj, vad ni har hunnit med mycket. Men ta och prata med dina bröder, så oresonliga kan dem inte vara tycker jag. kramis