onsdag 4 februari 2009

usch..

Ja sorry läsare...vet att de var några dagar sen ja skrev.
Men har inte varit mig själv.
Varit nåt enormt trött i en vecka nu o haft ett tyngande tryck i huvudet, så därför har ja inte orkat ett smack sen ja kommit hem från praktik.
Även lite personliga problem ligger väl o trycker på en ...så det e väl därför man prioriterar problem framför bloggen.
Men men....
Annars vill ja tacka alla som kom o gratta lillan....
Hon blev jätteglad för sina presenter och de används väl. :P
Annars har väl veckan varit lugn. I måndags bjöd binis på mezo...skitgott va de o riktigt mättande.
Sen igår var vi på rak thai o käkade. Binis pierca även naveln igen igår...så får se hur hennes kropp tar de denna gången.
Men de säger juh att titan accepteras samma som vatten...så förhoppningsvis kommer denna piercingen stanna.
Ja de var väl lite i stora drag. E hemma idag med värsta migränen :( Vill inte ha de längre...
men nu e de bara 2v kvar tills de ska börja utreda mina anfall igen. Ska bli skönt.
O se där ja....nu snöar de här utanför!
Vill juh ha fram vårsolen nu...inte snö :S.
Sen pappa, lovar att komma lika ofta som sist du låg där om de nu blir Lund!
Tycker synd om dej!
Neh nu ska jag vila en stund. Men på återseende snart hoppas jag!
Puss o Kram på er!

1 kommentarer:

Mona-Lis sa...

Lizze lilla du skall ej behöva ha det så här oroligt om dig du vet ju också att det gör din sjukdom värre, jag tror jag vet vad som är dina problem men det tar jag ej här, kalaset var bara bra lilla jazz tyckte ju teletabbis var bäst tror jag sköt om dig o puzz, mamma älskar dig...