måndag 9 februari 2009

nya projekt...




Ja då vart man på kalas i lördags. Efter de så var jag, fredde, musse, linda o robin på bio. Vi gick o kolla på Valkyria. Trodde den skulle vara skitbra med de recensionerna man hade hört...men jisses sicken seg film. När de hade gått en tmme höll både ja o linda på att somna :( men först då börja de hända lite i filmen. Visst hade den bra handling o så...men ngen höjdarfilm enligt mig. Men de här med film e juh från person till person. Man har juh delad smak.


Efter bion körde musse o de hem mig o fredde...sen blev de sängen för snutt. Han skulle juh upp o jobba tidigt dagen efter.
Men när vi kom hem hade grannen fest så de dunka i hela huset i i trappen upp stank det bara sprit :(
Lippi o erika kom o hälsa på en snabbis...så eftersom jag var sugen på en flurry så drog vi te mcdonalds. Men jisses som de börjat snöa.
För att ag inte skulle bli blöt om byxorna så hade ja dragit upp de som piratbyxor.
Måste sett rolig ut när jag kom o käka glass klockan 2 på natten o hade byxorna uppdragna till knäna :P hehe...


Väl hemma igen blev de sängen.
Vakna vid 10 o då hadae snutt varit ute på jobb ett tag.
Blev att jag klädde på mig o satt här ett tag innan jag börja göra mig redo för bussfärden mot eket.
Skulle juh hämta mitt lilla hjärta hos min mamma o pappa.

I eket blev jag hämtad av hjärtat o mamma min. Blev att vi åkte hem till de o käka middag. Var trötta efter middagen så la oss o vila en 30min.
Efter de så gick ja ner i källaren o städa undan lite där.
När jag var klar där så blev de att pappi körde hem mig o hjärtat.
Väl hemma blev de tvätta o städa m.m.
Älskling kom hem tidigare än vad de var tänkt från början.
Blev att vi kolla tv o softa, sen var de sängen för oss alla.
Sen idag var de jobb o dagis
Lillan var jätteduktig i morse så kom iväg i tid....Sen kom man till framtid...
Där blev jag haffad av chefen efter frukostmötet..
Hon hade ett nytt uppdrag till mig. Hon ville sätta mig på inredning i deras husvagn.
E typ helt tom...så ja fick ut där o ta mått till gardiner, dynor m.m.
Så det lär vara vad jag har att göra under tiden jag e där. För misstänker att de kommer ta sin lilla tid...
Annars har musse tagi jaz en stund idag. Så blev att jag hängde med binis till Synsam.
Efter synsam bjöd binis oss på Mezo, så där tog vi o käka lunch.
Skitmysigt e där. Sen var de lämna binis o sen var de hämta hjärtat. O nu sitter man här o har sett sina program.

Nu ska vi alla sova...men ha de gott...


Puss o Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin du e gumman!! Saknar er massa massa!! <3 //Nettan

Annika sa...

Kan se det framför mig, på mcdonalds, mitt i natten med byxorna uppe vid knäna. :-) Tack för i lördags, var himla skoj att ni kom. kramis

Anonym sa...

Haha ja alla sätt e ju bra att skydda sina byxor hihi=)
De va ju skönt att Musse äntligen har Jaz lite=)
Massa kramar