söndag 15 februari 2009

sorry...


Hehe, jag e för trött för att blogga idag..

Känner att all min energi försvann efter rundan jag, fredrik, musse, linda, robin o jaz gick i stan.

Men för er som bor i närheten kan ja säga att, - det de har gjort i stan med love and light, e så grymt fräckt så ni får passa på att åka o titta på de olika stationerna som finns i stan. Så hoppas de kommer på återseende de kommande åren.

Neh nu ska ja förbereda inför imorn...men ha de gott...o take care!

Natti o puzz o kram

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tjolahopp vännen. Har varit lite mycket senaste tiden så jag har inte kikat in på era bloggar men nu har jag läst lite tillbaka och förstår att det som vanligt är fullrulle hemma hos er ;) Hoppas vi ses nu på lördag på middag här hemma :) Hörs av i veckan. Kram Annelie.