torsdag 19 februari 2009

Diagnos DÖV!!


Ja då har man varit hos läkaren idag.

Efter att ja anmält mig närvarande tog det inte lång tid förrens ja fick komma in o göra mitt hörseltest.

Efter ca en halvtimmes tester fick jag gå ut o sätta mig i väntrummet. Där tog de inte mer än 10min innan jag fick komma in till läkaren.

Denna gången behövde jag inte säga mycke.

Tyvärr fick ja mina farhågor bekräftade....Jag e HELT döv nu på mitt HÖGERÖRA :(

Så nu e man kallad till magnetröntgen, sen veckan innan ska jag ta blodprover...sen ska ja även få göra om testena med vätskor i öronen.

O bara de testet kommer ta 1,5h.

Sen får vi se om de går att göra något åt de hela med kanske en hörapparat.

Men som min läkare sa så ser de inte ljust ut.

Så om ni vill underlätta för min del så prata på från vänster sida.

Vet att vissa alltid stör sig på att jag säger VA? hela tiden...hehe

Neh nu vet ni alla de osså...


take care!


Poss o kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Mammas älskling tycker så synd om dig men mamma fortsätter "skrika" på dig men nu vet du varför ....älskar dig...

Annika sa...

Men gumman, vad tråkigt! :-( Bra att dem ska göra en magnetröntgen på dig och andra tester. Hoppas ni får lite svar... Kram vännen.

Anonym sa...

Men du vet väl om att du är lika underbar för det!

Anonym sa...

Det var ju tråkigt att höra. Hoppas det går att göra något åt det.
PS vill du säga till din sambo att jag har två torkar motorer till honom nu på mitt jobb.
/kram keke.

Anonym sa...

Men oj gumman.
Skönt att dom nu iaf tar massa andra tester.
Och precis som linda skrev så e du lika underbar iaf=)
Massa Kramar till dig

Anonym sa...

Å, fy bubblan vad du skall råka ut för tråkigheter. Dock skönt kanske att få bekräftat hur det ligger till så att omgivningen har lite förståelse . Hoppas testet går smidigt och att du kommer att bli bättre . Kramis svägerskan.