fredag 6 februari 2009

Aj!

Ja säger bara, jäkla vidomständer. Om ja räknat rätt ska de vara den sista som e på väg genom köttet nu.
Fasiken vad de ska spänna o göra ont.
Annars har de varit väldigt lugnt på praktiken.
Nästan inga kvar juh :s...fick veta att det var 35 sjuka o 25st som var lediga idag.
Varav på min avdelning var vi 4 av 16...så 12 borta från min avdelning.
Så det märks att influensan spökar.
Man kan juh alltid hoppas på att slippa den.
Imorn blir de kalas hos kecke, så ska dit o fira han.
Sen får ja se va som händer på kvällen.
Det kommer bli nennedax tidigt för snutten efterom de blir taxi hela söndagen för hans del.
Neh nu ska jag för en gångs skull lägga mig tidigt...så natti på er!
O ta hand om er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vänta du bara tills du får inflammation i framtiden! Det får man titt som tätt eftersom det är svårt att borsta ordentligt där bak. Jag hade det sist för några veckor sedan och det var ingen höjdare. Kanske därför som många väljer att dra ut dom...
Hejs!

Anonym sa...

jag uppdaterar alltid mer än en gång om dagen=)
De där med visdomständer e inge kul,tandläkaren sa att de kan ta flera år innan alla e uppe helt, asså att dom växer lite i taget=/ Men hoppas de går över snart iaf gumman.
Massa Kramar