onsdag 25 februari 2009

hmm...

Ja då var de nån dag sedan man skrev igen...
*Sorry*
Känns som jag aldrig har en stund över....Så fort jag sätter mig ner så e de nån av huliganerna som ropar.
O nu har tappat minnet på vad jag har gjort de senaste dagarna.
Hehe, men har typ bara varit på framtid o gjort mitt.
Har mycket tankar .....vilket jag inte tycker om...så då blir de bara att man går o grubblar på det mer.
En av sakerna e att många verkar inte vilja ha med min dotter om man ska nånstans för att hon e för jobbig, eller busig.
Men för mig är barn en liten individ med full av energi. Så det e inte ofta man hör att nån saknar henne :S
Sen allt tissel o tassel bakom ryggen....den man såg upp mot är numera likvärdig.
Men men...tänker varfall åka bort över helgen. Känner att jag behöver andrum o paus från allt.
Neh nu ska ja nanna....skriver en annan dag!
Puzz o Kram
Love you Jaz o fredde!

7 kommentarer:

Linda sa...

puss, puss!

Annika sa...

Trist att vissa känner så för Jaz, gör mig ont, för hon är, som Nellie, en sprallig tös med mycket spring i benen. Barn är barn, det kommer man aldrig ifrån.

kramis

Anonym sa...

Lizze, de personer som säger så om Jazz,har inget innanför pannbenet tänker bara på sig själv, och barn är barn som man älskar oavsett om de är busiga trotsiga så lizze häng inte upp dig på de som säger så OCH de är inga riktiga vänner.puzz

* Karin * sa...

Hej Zezze! Du har en jättego liten tjej med spring i benen och glimten i ögat. Barn är barn, och man får aldrig jämföra barn med varandra. Du kan vara stolt som har en sådan käck och fin liten dotter. Lite bus och trots går väl alla barn igenom i olika stadier.
kramar/svärmor

sofia sa...

hej zezze........du jag måste fråga dig, varför e jag så trött hela tiden? jag e inte gravid iaf inte vad jag tror......två dagar i rad har jag sovit över 10timmar o inatt över 9.......men känns som man somnar när somhelst. vad kan detta vara?
kan inte jasmin dela med sig lite av sin energi?

Anonym sa...

vet hur de e gumman, inte många som verkar sakna oliver heller. de e gör en ont hur folk kan säga/tycka så om små oskyldiga barn.
Jag och barnen tycker jättemycke om Jaz iaf. hon e en så go och busig sötnos precis som jossan=)
Och vi SAKNAR henne och dej med såklart=)
Kramar

Anonym sa...

Du ska inte grubbla för mycket, vad det än är du grubblar på så blir det inte bättre av för mycket grubbleri.
Tack för senast! Jag fattade dock typ noll av det vi gjorde med korten och tärningarna. Jag får skylla på drickat!

Ha det bra!
/Freddes svåger