tisdag 19 januari 2010

Tisdag.

Ja då vart de tisdag o dax för jobb igen. Skall bli skönt att ta en hel dag o få en annan heldag ledigt.
Mamma opererades igår och det hela gick bra.
Men hon hade fruktansvärt ont. Efter de tagit prover hela natten så har de fått fram att det är nån infektion hon har i blodet. Så idag efter jobb blir det att åka in o hälsa på en snabbis.
Hade velat ta mig till eket o kollat papi osså, men där har jag mina bröder som avlöser varandra.
Synd att de skall behöva vara sjuka hela tiden.
Hand i hand går de hela tiden. Men men.
Idag blir det nog lungt på jobb. Skall försöka att komma ihåg o köpa receptboken idag innan ja glömmer den osså. Är nämligen mästare på att glömma. Sen imorn blir de jobb. Torsdag skall jag försöka få en middagsdejt med nettan, var längesen sist. Sen skall jag ta mig en stund där jag skall sätta mig ner o se om jag hittar något extraarbete. Vill verkligen ha in lite extra kulor.
Neh nu skall jag bege mig till jobb. Men ha de super o skriv gärna nåt om ni undrar.
Poss o Kram

0 kommentarer: