tisdag 26 januari 2010

blää

Ja igår åkte jag till mina päron för att hjälpa de.
De hela sluta med att jag själv låg med anfall. Men skam den som ger sig, o lite tur e väl att mamma har fått samma medicin som jag fast en mycket svagare variant. Så det blev att jag tog en pilla o somna på soffan, vakna en stund senare av att jag frös nåt enormt.
Blev att jag gick upp till lillbrorsan o låna hans säng o duntäcke en stund. Tur de, för efter en stund mådde jag bättre. Blev annars en lugn kväll. Sen imorse vakna man av att dottern kom o sa att det var ljust o att jag skulle gå upp *fniss*
Så gick upp o joina henne i soffan till disneychannel.
Efter de blev de frulle o hjälpa päronen lite, sen låna jag bilen till ö-a.
Där hade jag lovat jaz att vi skulle till ankorna på hökullen o mata de med bröd mormor hade över.
Så dit åkte vi. O skitkul tyckte jaz att det var.
Sen blev de mcdonalds dör lillan fick ett happy meal. Men börja ånga mig lite smått när de visa sig vara en leksak med läten. *puh* Men men.. hehe!Man var nog inte bättre själv när man var liten.
Sen blev de hem o nu sitter man här.
Fredde skulle tydligen te ö-a idag så de blir att vi åker med han hem.Sen eftersom jag e helt slut så blir de väl sängen tidigt för min del.
Take care.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tack min lilla ängel för du hjälpte mamma få ut "julen" synd du blev sjuk, tur man har barn som ställer upp de de "gamla" puzz