fredag 8 januari 2010

2010


Ja då har de gått några dagar på de nya året. Är glad för att pappa e med i svängarna änsålänge.

Men fasan att en dag e han borta gör ont. Sen mamma tycker ja synd om. Nu var de hennes tur att va på sjukhuset. Denna gången var de njurstensanfall.

Kan de inte få vara problemfria för en dag, vecka eller månad?

Läste i en gammal väns blogg att de var nåt med hennes pappa osså. Verka osså vara nåt allvarligt.

Men man blir ledsen när man vet att personer man känner håller på att gå bort.

Tänk om man kunde få leva i en felfri värld.

Men jag hoppas på allas bästa.

Annars har man börjat första jobbeveckan detta året. O hoppas de inte kommer ta slut.

E glad sålänge jag har ett jobb, men skall söka något mer. Man siktar juh på heltidsjobb.

Sen polisyrket får ja glömma :'( . Kommer inte komma in p.g.a. min hörsel så de blir att sikta in sig på annat. Har en sak i huvudet som jag vill läsa vidare till, men att sätta sig vid skolbänken är inte aktuellt. Så får se hur de kommer sluta.

Känner redan nu att de kommer bli ett händelserikt år.

Sen över till annat. Allt denna snö....fy fan va kallt säger ja bara. Mina ben hann domna av innan jag han fram idag. Men jaz tycker de e kul. Hon fick sin pulka idag så den skall invigas senare idag.

Ja de e väl lite va som händer. Nu skall ja knalla i säng för att orka upp idag. Har en liten som skall till dagis, sen skall jag till jobb.

Så bye bye! o natti.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Lizze lilla, javisst är det jättejobbigt nu o helst när man inte får vara stark själv o orka mer än nu men lizze vi får ta det en dag i taget o göra det så positivt vi kan mamma älskar dig...