måndag 18 januari 2010

shame on me!


Ja då e de väl en vecka sen jag blogga av mig.

Har hänt en hel del, men minnet e som en guldfisk.

Mami har varit på besök vilket jaz älskade. Sen har man varit ledig i veckan som varit.

Så har passat på att träffa nina o emilia. Sen har man varit lomma på besök hos min gumma.

Ja vad har man mer gjort?

Har varit på möte idag varfall. hmm... Ja de e lite av den gångna veckan.

--------------------------------------------------------------------------------------


Ödet?

Tror ni på de?

Har nämligen fått upp bekantskapskretsen med min gamla soulmate. *kul*

Men eftesom de var ett bra tag sen vi snackades så har man hunnit återberätta lite av vad som hänt oss under den sista tiden.

Det sjuka e att våra pappor e väldigt sjuka o hon genomgår precis som jag en dag i taget med hopp o rädsla över att den tiden med sin pappa kan snart vara förbi.

Men innerst inne så vill man bara ha tankarna på något annat! Men hur! Man har nog med problem själv.

Det gäller bara att vara stark.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Neh nu har klockan tickat iväg o jag skall se hur de går för min mamma på sjukhuset. Har varfall fått veta att hon blir inlagd i natt o skall nog röntgas osså.

När jag nämner röntgen så har jag osså fått min tid. :S

Så i mitten av mars blir det röntgen! Jag hoppas innerligt att jag får ett positivt svar, annars vet jag inte vad jag tar mig till. Vill inte gå samma väg som pappa till öde. Eller hur man nu säger!

Men men, jag tänker positivt varfall, det e huvudsaken.


Take care


*i´m out*

0 kommentarer: