torsdag 21 januari 2010

Funny day!


Ja då blev de att man kom ut ändå, o ångrar de inte för fem öre.
För dagen har gått ruskigt snabbt.
Börja med att jag o jaz mös i soffan o käka frukost. under tiden kolla hon sin barnkanal. (disney channel playhouse)
Efter de skulle jag ha på henne lite kläder vilket alltid tar en massa tid, men till sist så var vi klara. Vi tog bussen till sjukan där vi hälsa på mami.
Hon hade fortfarande feber, men lite av smärtan hade lagt sig o hon hade fått i sig en smörgås på 2 dagar. *äntligen*
Så hoppas de går åt rätt håll nu. Sen mötte jag även på lilla mimmi.
Skitkul o träffa henne, det e juh inte var dag, så vi satt o snacka en liten stund. Stolt blev man när hon berätta att hon slutat röka.
Så duktiga mimmi.
Sen bar de av mot Åstorp för mig o jaz. Där mötte jenny o rodhi upp oss.
Så blev inom netto o handla lite fika, sen hem till ms J på BG.
Satt o snacka om allt o inget. Mest gamla minnen o asgarva. För vi har som sagt varit med om en hel del. :P O jaz lekte med rodhi.
O medans vi hade kul ticka klockan iväg.
Så vid 7 begav jag o jaz oss hem. O jaz bara babbla om rodhi. *asg* (tack för idag jenny o rodhi)
Ja sen blev de middag när man kom hem o sedan i säng med den lilla. Hon somna ganska snabbt, så vår lilla tur gjorde nån nytta.
Sen imorn får jag se vad jag gör. Hitta ett roligt papper på jennys kylskåp som jag sitter o funderar över än, men får se hur jag gör med den saken. Alltid kul o pröva andra ställen.
Neh nu blir de snart kudden tror jag, e helt död för tillfället.
Take care o natti!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

tycker vi tar en lunch där en dag, med det priset överlever vi om det smakar bajs haha
tack ni, vi skulle gjort det för länge sen istället för att kastat bort så mkt tid på skit

Zezze sa...

vi e duktiga att slösa på vår tid! Vi skall alltid fokusera på mindre viktiga saker.