fredag 30 oktober 2009

Måtte ja finna styrka nånstans!


Ja jag kan inte påstå att jag varit duktig med bloggen på sista tiden.

Har hänt så mycket att jag snart inte vet vad jag skall göra.

Pappa fick sin nya diagnos igår.

Från 3 tumörer till 13 på ca 2månader.

Man kan inte bli mer än ledsen, men vad skall jag mer göra?!?

Jag kan inte förhindra de och måste jag acceptera de?

Tydligen känns det så...

Läkarna har sagt att nu går inte att göra mer så det är bara att vänta.

När jag fråga om tid hade pappa själv frågat. O läkarns svar var: Har du tur överlever du jul.

Snacka om att det kommer bli min värsta jul ever.

Försöker verkligen förbereda mig , men de går inte. Man blir rädd så fort telen ringer.

Nattetid ligger man o tänker på pappa o allt man gått igenom tillsammans.

Tårarna rinner för man vet att snart är det de enda man har kvar *minnena*

Men man är glad för dag som han lever.

Neh nu skall jag bege mig till jobb, men ha de bra allesammans.


poss o kram på er!

3 kommentarer:

Linda sa...

jag kan inte sätta mej in i din situation för jag har aldrig behövt uppleva den själv, men jag förstår att det måste vara ett helvete. Tyvärr kommer nog denna jul bli er värsta, men jag hoppas att Bruno får vara med denna jul.

Lukas skickar en kram till sin favorit faster! Just nu står han sidan om mej och visar att han kan stå själv och sträcka upp armarna i luften samtidigt!

Anonym sa...

Gumman <3 vet inte riktigt vad jag sak skriva.. förstår dina känslor.. hur upp o ner allt är.. allt man "måste" ta in osv. Skickar massa kramar till dig o hela din familj <3 Älskar dig vännen, finns här, för alltid <3 //Nettan

sofia sa...

o herregud så ledsen jag blir, kommer kännas fruktansvärt konstigt om bruno försvinner, självklart överlever han jul lizzegumman. hälsa honom så jättegott o så ses vi till helgen, åker till eket på torsdag, kan inte du komma t eket i helgen då? eller ska vi ta en pubrunda?ring mig, min tele funkar ej att ringa från 004798649712