måndag 12 oktober 2009

allt tar tid.. .






























Ja fast man e ledig blir man inte klar till att blogga. Skulle ha lagt ut bilder från ullared, men eftersom kameran krasha i objektivet så är de på lagning i sthlm, men hoppas de e åter snart.
Så därför har jag tagit lite bilder med den lilla digitala.
Har varit en hel mysig helg. Har även varit hos mina päron ett par ggr i eket.
Pappa går det berg o dalbana för.
Men lite mat har han fått i sig. hoppas bara han får behålla de nu o att sockret vill sänka sig.
Annars var man i Lomma på middag i Lördags. Blev baconlindade kycklingfileér med potatisgratäng o sallad o vitlösbröd, med chokladpudding o grädde till efterrätt. *gott, o tack gumman o thomas*
Sen idag var man hos min bror o annika o sötnötterna.
Säger bara jisses va alla barn växer. Nästan så man får sluta jobba o umgås med de på heltid för att hänga med. Sist ja såg casper kunde han bara hasa sig fram på rumpan o nu idag sprang han runt för fullt med ett leénde på läpparna.
Sen fick jag agera som häst för nellie o jazmine. Så där kröp jag runt på alla 4 medans de satt på ryggen. Casper tyckte de såg jättekul ut, så han sprang o satte sin näsa mot min o bara skratta ;)
Efter vi varit åstorp tog vi en runda ner om byn för att kolla läget o såg då att tapetserarverkstan hade brunnit ner. ( mina gamla grannar nästan då ja bodde i åstorp).
Sen blev de lämna jaz o hem. Där blev en lugn stund, sen valde jag o fredde att handla på maxi, sen blev de att köra till min pizzeria vid sjukhuset.
När vi satt oss för att äta kom han med en extrapizza o sa att jag o fredde fick den utan att behöva betala nåt extra *snällt*.
Sen blev de hem o fixa med mitt hår, så nu är jag mörkbrunhårig igen :)
Ja de e väl veckan som varit. Imorn blir de till ams o skriva på ett papper, sen blir de jobb.
Take care alla.

Poss o Kram

0 kommentarer: