måndag 15 februari 2010

oj oj oj ...

Sorry att det inte har blevit skrevit på ett tag, men nätet har strulat o min bilddagbok oxå, så har inte kunnat lägga in några bilder.
Sen har även lite andra sidor strulat, men de skall nog fixa sig i veckan när de nya modemet kommer.
Annars har det varit min lediga vecka, men inte speciellt ledig ändå.
Vaar i eket en vända, sen har mna varit på ams o sen har man varit i stan med lena.
Sen i helgen som var hade man broder o svägerska på besök. . . de va skitkul.
Annars har de inte varit så mycket mer.
Igår var det alla hjärtans dag, en dag jag egentligen hatar på ett sätt. Men vi tog dagen till akt o lämna e blomma till våra päron o visa va vi tycker om de. Sen villa jag tända ljus till min morbror, mormor o morfar o farmor o farfar. Ja sen va de inte mycke mer. Jo binis bjöd på max, så tack gumman.
Annars på kvällen när all fart hade lagt sig blev de alla hjärtans dag present till fredrik. Sen e de inte lönt att ni frågar va ja fick.
Sen var de en kväll framför tv´n.
E så grymt trött, men hoppas de inte e mer sjuka på G. Räcker de 2 omgångar jag haft med förkylning.
Neh nu skall ja dra mig till kojjs. Har ett jobb som väntar imorn.
Sen glöm inte kommentera, e så grymt tråkigt att skriva när de knappt e nån som ger respons!
Take care.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack lilla gumman du är så snäll och omtänksam, skulle finnas fler som du så hade världen varit mycket bättre, o så fint gjort att tänka på de som ej längre finns kvar hos oss,DU ÄR BARA BÄST, puzz älskar dig

Annika sa...

Verkar som om du har haft fullt upp gumman. Så fin bild du har på Jazmine!

Kram vännen!

Linda Jönsson sa...

vaaaaaaaaad fick du av fredde? :-P
En semla kanske *asg*