tisdag 15 december 2009

Så..

Så nu e klockan mitt i natten o jag borde sova.
Men e nattuggla som vanligt.
Turen e väl att jag har sovmorgon.
Det som sysslesatt mig större del av timmarna som tickat iväg är alla paket.
Känner mig glad över att ha alla utom en klar.
O alla e nästa inslagna.
Blir att åka till hålan på onsdag för har ett par bröder som fyller år torsdag.
Sen Fredag e de bye bye...för då blir de en tripp för mig, mami o andre. Låter säkert sjuk men en sak jag ser fram emot.
Ja annars e de väl inte värst mycket mer planerat under veckan. Eller jo...lite har man. Lördag morgon blir de att dra till Lomma o hälsa på min söta nettan. Sen på kvällen skall man ut på min julklapp av binis. Vi skall nämligen kolla Champangesafari på lördag. De e grymt duktiga på det de gör. Sen blir de utgång efter de! Är evigheter sen jag var ute o hade kul, men de hoppas jag blir snart igen.
Sen på söndag försöker jag få folk att ta med sina barn till busfabriken runt 15.00.
För sen 16.00 skall de ha julklappsutdelning till alla barn. Ja de e väl min vecka i stora drag.
Take care för nu skall ja försöka sova lite.

0 kommentarer: