lördag 26 december 2009

Christmas!


Ja då var julafton över. Blev en lyckad jul hos päronen.

Blev att jag hjälpte mamma innan folket kom, o de tror jag uppskattades.

Men de hela sluta med att mamma var helt färdig efter maten, så blev jag som fick fixa de sista.

Men vad gör man inte för de man älskar. Hehe, men var lagom slut när ja kom hem.

Jazmine var överlycklig när tomten kom med alla paket.

Supernöjd för alla paket hon fick. *så tack för klapparna till jaz* Ja o mina var juh inte sämre!

Supernöjd med mina oxå. *tack*

Var hemma i lagom tid. Sen idag var de jobb som vänta. Men innan jobb blev de till eket o hämta nycklar o lite annat man glömt. Men att glömma saker e väl inget ovanligt när de gäller mig.

Man e juh som en guldfisk ibland.

Annars är de jobb som väntar resten av helgen. O sen lite ledigt!

Pappa har börjat bli dålig igen, sen man är på sin vakande sida.

Nu är det massa vatten i lungorna så det är andningen som är problemet denna gången.e varfall jäkligt tacksam att man fick fira jul med pappa. Hoppas de blir nyår osså.

I veckan som kommer blir de åka till päronen o joina de en dag, sen skall de dejtas med lena o jonathan. Hade även tänkt att jag skall få in en dejt med nettan o elin. Skall även baka lite e de tänkt!

Men jag o planeringar brukar inte gå ihop, så df tar jag en dag i taget.

Neh nu skall jag se till att sova lite så jag orkar jobba. Men ha de gott.

O god fortsättning på er!


1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja mycket TACK lizze din hjälp var ovärdelig, jag blev ju så slut o fick så ont så utan dig vet jag ej hur jag klarat det. Många puzzar o kramar till min goa tös älskar dig...