söndag 21 mars 2010

allergisk?

Ja jag vet att de e ett tag sen jag skrev sist, men lovar att de hänt massor.
Skulle ha röntgas i onsdags, men kameran va dålig så de kunde inte göra nåt, så istället fick jag med mig en ny tid hem. O det var idag. När ja kom dit så kom jag in ovanligt snabbt. Första halvtimmen var utan kontrastvätskan, men andra halvan var med. Det var då jag börja känna av de som hände sist. Nämligen att halva näsan o en bit av ansiktet domna av o svullna till.
Sa att de hände sist osså, men då skyllde läkarna på att det var vanligt, medans de som jobba idag sa att ja skall kolla upp de.
Ja annars har man varit singel kvinna i en vecka. Har hänt en del saker som jag kände fick vara nog. Vi är vänner och det är huvudsaken. Tycker inte om att bråka för de löser inget.
Sen har ja även fått papper om att jag skall börja på praktik igen, så imorn bär de av till stan o söder där ja skall vara till en början 3ggr i veckan.
Där skall man sen försöka hitta en plats jag skulle kunna tänka mig att vara på i 2år o där ja ser att det finns en möjlighet att få en fast anställning. Så får se vart de blir.
Ja annars lunkar väl dagarna på. Mamma fick bytt slang i njuren IGEN i veckan, o pappa han spyr blod o e trött o har ont.
Hatar att vara upptagen med annat när man vill ta hand om sina föräldrar. Skulle ha funnits ett sådant bidrag.
Men måste jobba för att få de gå runt.
Ja de var väl lite sagt... nu skall jag fixa här igen.
Take care!
Poss o Kram alla

1 kommentarer:

Annika sa...

Hej gumman! Skönt att du och Fredrik kan vara vänner trots att ni inte är ihop längre. Du vet du kan ringa när som om det är nåt. Har pratat med din mamma oxå. Känner så med henne, vill hjälpa henne så mycket vi bara kan. Ha det bra. Många kramar!