onsdag 2 juli 2008

* Va tror du? *


Jaha har så mycke jag vill skriva av mig med men orkar inte.
Ja ni som inte vet så ligger jag o musse i konflikt...o han har anmält mig för missvård av Jazmine. Så nu är man väl ansedd som en dålig mamma eller nåt.
Tydligen så var jag knarkare o knarklangare, mer än jag visste själv...men tack jenny..vet att de e du som spredit de ryktet. Behåll du dina patetiska lögner för dig själv. Det är inte jag som knarkar när jag har barn. Kan inte ens förstå människor som gör så när de har familj.
Sen var tydligen Jazmine ledsen varje gång hon kom till musse påstod han o skitig osså för den delen.
Men de e juh inte jag som ringer o frågar efter mig själv o frågar om jag kan komma dit för jazmine saknar mig. Så där talar han mot sig själv. De som e de värsta för musse e nog att han har inte tänkt igenom de han skrevit. De roliga e att han påstår sig ha vittne på folk som sett mig ta droger o langa...så de vill jag gärna se själv. Måste nog be de köpa ett par glasögon o genomgå ett detektortest för de va fasiken va folk ljuger nu för tiden. Hur sjuk kan man bli på en skala??
Jag röker inte, dricker knappt...va fasiken ska jag då med droger till!??
Men får se va de säger på soc när jag ska dit. De roliga e juh att zezze tänker ha med lite bevis redan på att han inte kan sköta sig som vårdnadshavare.
Eftersom han redan startat detta så skiter jag i vilket. Nu e jag trött på allt o tänker begära ensam vårdnad, för han kan man inte lösa problem med. Får mina papper som e sparade hos min advokat imorn o där står juh en del. Så vi får väl se.
Men jag hoppas jaz inte kommer lida av detta. Det sorgliga idag var att hennes pappa gick faktiskt förbi oss när vi skulle hem. Han kom här ute på gatan. Han titta inte ens på henne o sa hej eller fråga hur hon mådde. O han skulle vara orolig för henne??? Skulle inte tro de....du e psykiskt sjuk musse. Man gör inte så mot sitt barn. Men för dej e allt detta ett maktspel som du snart kommer inse var fel att ge sig in i.
Neh nu ska jag sova men ta hand om er!
Har börjat uppdatera min bilddagbok lite smått igen, så kolla gärna in den om ni har lust! www.zezze.bilddagboken.se

Take care!
Mamma älskar dej Jazmine <3 Glöm aldrig de!

0 kommentarer: